Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2006 17:21 - LoVe^SmS
Автор: ilian4eto Категория: Забавление   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ti me karash da se chuvstvam taka, kakto nikoga do sega.
Ti si slynceto, koeto ogrqva moqta dusha
i me kara da cyftq! Obicham te

Знаеш ли колко отдавна за тебе мечтая?
Знаеш ли как те обичам и как те желая?
Всичко, което съм търсилa отчаяно - ти си.
Аз те намерих любов, нищо друго не искам.
Само да бъдеш до мен, да се събудиш до мен...

niakade ima lice koeto iskam da dokosna
niakade ima o4i koito iskam da vidq
niakade ima 4ovek koito mi lipstva

slanci4e prekrasno
 iskam te ujasno
 kak do tebe da se gu6na
 nejni dumi 6te ti 6u6na
 az za tebe si me4taq
 s ustni da te podludq jelaq

Ako me haresva6 me celuni
ako me jelae6 mi go kaji
ako me obi4a6 mi go dokaji
ako ti lipstvam  mi se obadi

 Ti si misalta s koqto zaspivam,
 ti si sunq koito sanuvam,
ti si usmivkata na moite ustni,
 ti si sulzite soleni i vkusni,
ti si mechtata za krasivo i nejno,
ti si stiha zahvurlen nebrejno,
ti si volnata ptica v nebeto,
ti si choveka stignal do surceto!

da poznava6 edin lud s razum?!az be!luda sam po teb!!!!

V momenta:
    30 000 du6i gledat TV
    15 000 se xranqt
    10 000 pravqt sex
    1 idiot 4ete sms

Ima barz sex,
nejen sex,
grupov sex,
strasten sex
...no za hora kato teb NQMA sex

 Minava den sled den,dalech si ti ot men
,a pyk moqta tyga neponosima e sega

uchili sa me che edin den e 24 chasa,
edin chas e 60 minuti,
che edna minuta e 60 sekundi,
 no nikoi ne mi e kazval che edna sekunda
 bez teb e cqla vechnost

Nqkyde Ima Ochi, Koito Iskam Da VIDQ
 Nqkyde Ima Ustni, Koito Iskam Da CELUNA
 Nqkyde Ima Chovek, Koito Mi LIPSVA

Iskam da ti kaja mnogo...
    Iskam da ti kaja vsichko...
    Obicham te tova e mnogo...
    Obicham te tova e vsichko...

bez teb mi e tolkova sku4no.
jiveq vuv njakakuv sun,
kogato nai mnogo mi lipsva6
togava te njama do men.
a vremeto burza ne spira,
ograbva ot mojata sila
,no trugva si spomenut
 jiv i vsi4ko krasivo umira.

kogato te sre6nah ne pitah dali me obi4a6,
az iskah da vidi6 vuv mene 4ovekut na svoite me4ti.

ponjakoga sam zla ,
ponjakoga na luda az prili4am ,
no na tozi svjat sam ot lubov do6la
i na tozi svjat az iskam da obi4am.

 Prashtam ti leglo ot rozi,
seks v razli4ni pozi,
alkohol bez dozi.
Iskam tqloto ti do men
i sladkite ti celuvki po men!!!

 Ti si sladuk mig,
deistvash mi kato narkotik,
ti si rozata v poleto-zavladqvashta surceto.
Surceto mi se buntuva,zashtoto samo teb to jaduva

 Ti me karash da se chuvstvam taka,
 kakto nikoga do sega.
Ti si slynceto, koeto ogrqva moqta dusha
i me kara da cyftq! Obicham te

 Za da jiveq syrceto mi trqbva da bie.
 Za da bie se nujdaq ot syrce.
Za da imam syrce se nujdaq ot stastie.
 Za da imam stastie se nujdaq ot teb

Poiskah te i te imah,
 imah te i te zagubih,
 zagubih te i ne mi puka
 shtoto si ebati BOKLUKA!!!""

Научи се да казваш „КАКВО ОТ ТОВА” за нещо,
 от което те боли до сълзи.
Научи се да забравяш незабравимото.
 Научи се да казваш „НЕ”,
когато най-много ти се иска да кажеш „ДА”.
Научи се да понасяш измамата на любовта.
Научи се очитети да се смеят,
когато са пълни със сълзи,
научи се да не падаш,
 за да не те боли и никога никой да не ти се присмива.
Научи се, ако искаш да бъдеш ЩАСТЛИВ/А!!!

samo s edna celyvka moga da te pobyrkam
samo s edin pogled mislite ti 6te obyrkam
samo s edna ve4er 6te te podlydq
yse6ta6 li tova koeto 6te ti pri4inq:)))


Тагове:   SMS,   love,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilian4eto
Категория: Забавление
Прочетен: 6553
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930